Dilekcnkn mümkün olduğunca sola yatmak iyi çünkü bebeğe giden kan artıyor.Sırt üstü yatınca annenin tansiyonu düşebileceği için önerilmiyor ama sola yatarak uyusak bile kontrol edemeyeceğimiz için sırt üstü uyandığımız olacak elbet. Önemli olan fark edince tekrar sola yatmak. Gün içinde dinlenirken de koltukta sola yatarsanız hateketletinin arttığına şahit olursunuz , kan akışı artınca oksijelenme de arttığı için daha keyifli olur bebek.