Boncuk123 ben şişli memorialde gördüm 15+3 günlük hamileyim orda muayne ücreti yok sadece tedav ücreti var ve Bülent hocadan hiç bir farklari yok benm gittim Soner bey ve laboratuvar bölümü wmbriyoloklari harika size transfer edilecek embriyonun yüzde kaç oranında canlı olduğunu bile söylüyorlar daha önce başka labratuvarda yada arkadaşlarımın gittiği hiç bir yerde rastlamadım yüzde elli canlılığı olan embriyoyu bana transfer etmediler çünkü döndürüp tekrar cozdugumzde canlılığı gidecek dediler yüzde yüz canlı olan suan karnımda olan oglusumu transfer ettiler