Kızlar içimi dökmek istedim.Geceleri çok uykusuz kalıyorum sürekli kafaya takıyorum.5.ayima kadar herşey normaldi.bir ağrı kesici dahi kullanmadim.6.ayda idrar yolum patlak verdi.3 kutu amoklavin 2 sise serum antibiyotikli iğne ve şase kullandım.korkuyorum tekrar test yaptırmaktan bol su içmeye çalışıyorum.bobregimde taş cıktı Cnku.tam onu atlatmaya çalışırken ara ara olan hapsuruklarim çoğaldı ve burnum 1 aydır sürekli tıkalı nefes alamiyorum okyanus suyu nane yağı nazal yıkama ne varsa yaptım en sonda kbb doktoruna gittim ve bana c sınıfı kullanılmaması gereken ilaçlar verdi işin garip tarafı kadın doğum doktorum onayladı.memnun değilim doktorumdan bu arada 4. ayda ilk doktorum hastane degstrdi ondan yanada muzdaribim.ilk doktorumu aradım sordum kullanma onları 3 gun ılliadin kullanibilirsin dedi.burnumun içindeki konkanlar şişmiş asla nefes alamadim.burdada ve internette burun spreyi yorumlarını okudum yok bebeğin kordonunu eritiyormuş yok kalbe ve beyne zararmış yok alışkanlık yapıyormuş.3 gün kullandım kendimi yedim resmen.psikolojik olarak çok kötüyüm sürekli ağlıyorum.yardim edin😰🤒