Aycicegim ben de geçen cumartesi kan vermiştim eski doktorum gel bi bakayım dedi iki kese gördük çok şükür.Ama birisi daha minik bu sağlıklı gelişmeyebilir ama diğerinde bir sorun yok dedi.Tüp benek doktorum da yarın ultrason için çağırdı.5+5 oluyoruz kalp atışını daha duyamam ama doktorumun bir fikri olur herhalde diye düşünüyorum🥰Hayırlı,sağlıklı gebelik geçirelim inşallah canım♥️