Ozge-1121 Kızlar 22. Haftamda tetanoz alısı oldum ve üç gün olmasına rağmen kol ağrım ve baş ağrım geçmiyo kolumu hareket ettiremiyorum mide bulantım,kusmam ve iştahsızlığımda var sizde yan etkiler oldumu bu ilk dozu birde
Dilekcnkn Ozge-1121 Yok çok hafif bir sızlama ben iki gebeliğimde de olmuştum çok ağrıyordu ama bu sefer olmadı hemşire eve git ağrı kesici iç dedi ve günlük rutin işlerini yap dedi hareketsiz bırakma dedi aynı şekilde yaptım burada biride demişti hareket ettir kolunu falan sıkıntı olmadı bende üstüne bile yatabildim
Berfinymn Ozge-1121 Bende 2 gün önce oldum kolumu kaldiramayacak kadar çok ağrı var ve şiş normal ama hamile olmadan önce de vurmuştum ben 1 hafta nerdeyse kol agrisi geçmedi zor geçiyor banyo yapınca sıcak su ile ov biraz o aşı bölgesini
Dolunay_ Ozge-1121 Kol ağrısı bende 1 hafta geçmemişti ama gerisini yaşamadım. Sağlık ocağına sor istersen
Mom726272 Ozge-1121 bende 3 gün çektim ağrısını de bulantı kusma filan olmadı hemşire bana çok ağrın olursa Parol içebilirsin yada beze sarılı buz koyabilirsin demişti kolun nasıl canım şimdi şişmi kabuklanma yada herhangi bir enfeksiyon durumu varmı bakınca
Hilal_cskn38 Ozge-1121 bende aynıydım sormayın kolum çok agrıdı başım çok agrdı 5 gün oldu yeni gecıyor kas agrısı gıbı ama zor yani geçti şükür
Ozge-1121 Hilal_cskn38 suan basım felaket ıkıncı dozu yaptırmayı asla dusunmuyorum doktorlarıda anlamak zor kımısı gerek duymuyo kımısı yaptırın dıyo etrafımda cok unlu profesorlere gıden arkadaslarım var onlar gerek duymamıs bu aşıya