Nejlavrl Güzelim bende 3 aydır var o ağrı. Önce hafif başladı şimdi ise Allah selamet versin… Oturup yatarken sıkıntı yok. Ayağa kalkınca ve yürümeye başladığım ilk bir kaç adımda çok ağrım oluyor. O zamanlar doktoruma sormuştum, korkma bunlar olağan ağrılar demişti. O bölgedeki kaslar gevşiyor doğuma hazırlık için. 37 haftalığız ana oğul 🥰 bebek iyice yerleşti normal dedi doktorum canım. Korkma ama yine de doktoruna sor bence. Benim de Cumartesi randevum, bende nasipse gün alacağım. Dua edin kızlar 🙏