Merhabalar arkadaşlar 34+1 iz oğluşumla doktorum bugün bebeğin başının büyük olduğunu söyledi ve bebeğim şimdiden 2665 gr 46 cm son bir ayda bir kilo falan almış şimdi konu şu ben normal doğum istiyorum bebeğimde dönmüş çok şükür doktorum haftalık kontrole başliycagimizi ve eğer normal istiyorsak 37 ye kadar kendiliğinden gelmezse suni sancıyla doğumu başlatmamiz gerektiğini söyledi 37 çok erken degilmi🥺🥺bebeğim kuvezde kalırmı acaba böyle bir durum yaşayan varmı 🤔🤔