bebegimizibekliyoruz1 Elcnbykckr haftaya randevum ikili test için gidicem inşallah bi an önce geçer hepsi ağlıyorum şimdi de benim sucum diye
Burcuyasa bebegimizibekliyoruz1 hayır ağlamak daha fazla bebeği strese sokar aslında kasılma yaratır kasıklarında bence böyle şeyler yapmak yerine kalk ve şimdi git 💦
bircivcivannesi bebegimizibekliyoruz1 yorgunluktan olabilir, ayaklarınızı kaldırın biraz dinlenin, iç çamaşırınizda leke görürseniz doktora gidin düşük önleyici iğne yapıyorlar hemen öyle düşmez bebek korkmayin 🌼
Melamial Canım leke yoksa dinlen vücudun sana dinlenmen için sinyal veriyor. Panik yapma😊 ılık bir duş al. Bir de rahmin tam büyüme zamanı, kasık ağrılarına kulak vermelisin.
bebegimizibekliyoruz1 Melamial ama ağrılarım 6.haftadan beri var progestan kullanıyorum bunun için rahim kisaligindan uzun zamandır bu kadar şiddetli ve uzun aralıklı ağrıyordu
Purpura26 bebegimizibekliyoruz1 Eşin nerde? Daha fazla ağlayıp kendini üzme. Eşinin de gözüne batıyorsa yardımlaşın en azından. Koltukları falan o ittirip çeksin. Ve bence az az yapmak daha iyi olur senin için. Mesela bugun düşük ayarda ev süpürceksen yarın toz al az az kendimi yormadan. İş birikince üstelik riskinden var daha zor olur
Melamial bebegimizibekliyoruz1 çok içine sinmiyorsa doktora görün istersen, bilemedim seni nasıl telkin etsem🤷🏻♀️ Ama kendini bu kadar yorma bir de riskli hamilelik geçiriyormuşsun
Busraaa12 bebegimizibekliyoruz1 ah ah senin uzanıp yatmam gerekirken neden temizlik yapıyorsun ki vakit kaybetmeden doktoruna görün bir daha da ağır işler yapma canım her zaman önemli olan sen ve bebeğin temizlik olur durur
bebegimizibekliyoruz1 Busraaa12 o kadar doğru söylüyorsun ki bidaha kolay kolay böyle yapmam öncelik benim ve bebeğimin dediğin gibi
Nesityyy bebegimizibekliyoruz1 Linç etmek değil amacım ama anlamıyorum düşük riskim var diyorsun bukadar kendine yukleniyorsun yazık sana ve bebeğine… Benimde düşük riskim vardı afedersin ama evi bok götürüyordu bisey yapmıyordum yemek dahil doktor çünkü bana wc dışında kalmicak sin dedi.. Kusura bakma ama eşinin gözüne çok battiysa Bi zahmet yapiversin.. benim eşim yaptı temizliği yemeği eline yapışmadi biseyde olmadı.. Sabah işe gidiyordu bana kahvaltı hazirliyordu akşam işten geliyordu yemek yapıyordu.. İlk başta siz düşüncesiniz bebeğinizi…
bebegimizibekliyoruz1 Nesityyy doktorum şunu yapma bunu yapma demedi dinlen dedi o kadar zaten ben de bu güne kadar sadece yemek yapıyordum eşim de bi günden bi güne yok temizlik yok yemek yapmamışsın demedi ama dün söyleyince zoruma gitti yaptım bende sinirle
ezos bebegimizibekliyoruz1 valla ağrım olmasa bile sırf vicdan yapsın diye sancım var derdim doktora götür beni derdim doktor zaten kendini çok yorma diyecektir büyük ihtimalle çok gözüne batiyorsa da alsın eline bı süpürge bir zahmet 🙄
bebegimizibekliyoruz1 ezos doktora gidelim diyorum şimdi kendi doktoruna gitmicen bu sefer iyice aklını karıştırcak ters bişey söylerse yarın kendi doktoruna gidelim diyor
Tazeeanneee bebegimizibekliyoruz1 canım aynı haftalarda benimde kasıklarımda efsane ağrı vardı benimde düşük tehlikem vardı ben iş va yapmadım fakat ağrım çok vardı ayağa kalkmıcak derecesinde seninde öyle mi öyleyse sana doktorumun dediği birkaç şeyi diyebilirim belki iyi gelir sende yat dinlen ayrıca allah korusun 🙏
Nesityyy bebegimizibekliyoruz1 canım düşük riskin olduğu zaman hiç bisey yapmican ben 2 ay boyunca hep yattım… Kontrolün olduğu zaman sor doktoruna neler yapman gerekiyor neler yapmaman gerekiyor diye..
Tazeeanneee bebegimizibekliyoruz1 aynen aynen canım bende öyleydim kaç gece acile gittim serum takıp yolladılar nedeni magnezyum eksikliği çıktı bana her gün bir adet havuç muz bir adet maden suyu üç beş fındık ceviz öyle demişti ve vitamin yazdı gerçekten işede yaradı sende dene derim çünkü benimki zamanla artmıştı bir gün iyi 6 gün kötü hale gelmiştim inşallah faydası olur
bebegimizibekliyoruz1 Nesityyy teşekkür ederim o an insanın aklına gelmiyor soylicegim şeyi bile unutuyorum o kalp atışını duyunca
QOH bebegimizibekliyoruz1 temizlik yapmanızda sorun yok da keşke ağır kaldırmasaydınız.Doktorunuz uyarmadı mı sizi ağırlık konusunda 🥺 olmazsa yarın bir muayene olursunuz içiniz rahat eder.Acilde ağrıya pek detaylı bakmayabilirler siz garanti olsun yarın randevu alın gidin.İnşallah bir sıkıntı yoktur🙏🏻Dikkat edin kendinize.