Kızlar 38+5 haftaligiz. Bugün iç camasirim baya ıslanmıştı doktoruma yazdm hastaneye git ebeye muayane ol dedi. Ebe alttan muayane etti ama çok azcik bir açıklık var dedi ama sanmiyrm gelen su değildir dedi eve gonderdi. Ve o alttan muayane sonra aşırı bir bel ağrısı başladı sizce bu sancı mi daha hastaneden geleli üç dört saat oldu açılma falan yoktu ama eimei bel ağrısı baya var ??