Ftmcgr33 Merhabalar benim ilk gebeliğim de 18. Haftada kesesi yırtıldığı için bebeğimi kaybettim şuan 2. Gebeliğim 14+4 haftalığınız ve 2 gün önce serklaj yapıldı şuan yatıyorm böyle olupta bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Nelere dikkat etmem lazım?
Cennetkusumm_35 Ftmcgr33 benim de 24 haftalık kaybım var şimdi bana da serklaj yapılıcak birşey olmuyormuş serklaj la doğuran cokmus annem beni de serklajda doğurmuş
Epifenomen Ftmcgr33 ben 36. Haftamda doğum yaptım canım serklajla, moralini bozma, kendine dikkat et ve bol bol dinlen. Allah’ın izniyle sağ salim alırsın kucağıma
Cennetkusumm_35 Ftmcgr33 bende çok korkuyorum 8. Ayı bi goruyum birşey istemiyorum zaten ciğer geliştirici yapıyorlarmış