Ogretmenim7 Kızlar 2 çürümüş dişim var gebelikte tedavi olur mu ? Yaşayan varmı acaba.Yani şuan ağrı yok ama yakında gelir eğer çok agrırsa nasıl dururum bilmiyorum 19.haftadayım tedavi görebilirmiyim acaba
BorasMom Ogretmenim7 ben değil ama yengem diş tedavisi görmüştü hamileyken sorun olmamıştı yapılıyordu çünkü ağrı ve çürük varsa mecbur insan o acıya nasıl dayanabilir ki
buiyimi Ogretmenim7 röntgen çekilmiyor diye biliyorum ben kanal tedavi olmuştum ama ağrıdan duramadigim için agrimiyorsa erteleyin bence