34 haftalık hamileyim. Doktorum günde 10 hareket say 10dan az hareket ederse hastaneye koş dedi. Ama bazı doktorlarda hareket saymanın doğru olmadığını, az da olsa hareket etmesinin yeterli olduğunu söylüyorlar. Bugün de kızım sadece 4-5 kez hareket etti. Napayım sizce? Gitsem mi hastaneye