Haticeyakup 🖐️🖐️ 40+6 da mecburi sezeryan olmuştum 3 sene önce doğum anından korkulacak birşey yok ben belden vurulan iğneden hep korkardım onu çok büyük bişey sanırdım 🙈 ama hiç hissetmiyosunuz bile sonrasında zaten hiç bişey yok doğum kolay oluyor birde illaki zor geçenlerde vardır herkesin bünyesi, doktoru, şartları farklı sonuçta kimseden etkilenme ve olumlu düşün naçizane tavsiyem