Deletedmom93428 Supis kız bence çünki benm oğlum olacak bacak arasındaki o yerde az da olsa çıkıntı gibi bwlli ediyor kendini ama daha 10 haftalık 2 hafta sonra daha tam belli olur canm☺️
Sansimizolkuzumuz alyaninannesi2 tam 13 te gittim ben kıza benzettim doktor kız ya da erkek demedi erken dedi
Elcnbykckr -PembePapatyam- daha hiç erkek diyen olmadı 😬 ama doktorda birsey demedi daha neye göre benzettiniz acaba