Masalannesii Kızlar merhaba 35.haftama girdim 1-2 saatten beri kasıklarim ağrıyor hafif bir ağrı var adet ağrısı gibi normalmi acaba
gulin-35 Masalannesii benımde aynı bugun aradım doktoru cagırdı erken dogum belırtısı olabılır dedı gıttı serum yaptı ıgne yaptı eve gonderdı yarın yıne ultrasından bakcak bı gıdın bence
Zeynebakman @Masalannesii Uzanıp dinlendiğiniz zaman geçiyor mu? Geçiyorsa yalancı sancısıdır. Yok geçmiyor ve şiddet git gide artıyorsa hemen hastaneye gidin
Zeynebakman Masalannesii O zaman bi doktora git. Bende 34 haftalığım. Arada bana da adet ağrısı gibi oluyor. Uzanınca geçiyor
Ozgepoyrazaden Bu sabah bende 35. Haftamdayım bacaklarımın arası sanki dolu gibi uyandım. Hem belim hem karnım hem de kasıklarımda ağrılarım var . 2. Doğumum olacak bir anda gelir diye aklım gidiyor 🤣