Defnenaz yaaa kıyamam ☺️
üzülme İnan bana olacağı varsa eğer oluyor. Herşeyin bir zamanı var. Ağaç bile bahar gelmeden yeşillenmiyor öyle düşün 🌸 bizimde baharımız rabbimin izni ile gelecek inşallah 🤲🏻 İçini rahat tutmaya çalış, kafanı karıstıracak şeyler düşünme. Oldu mu olmadı mı deme hatta bi süre testte yapma ❤️ Büyük annelerimizi düşün insanlar hamile kaldıklarını bile bilmiyorlarmış kaç tane çocuk dogurmuşlar ☺️ Rabbim gönlüne, gönlümüze ferahlık versin. Gönlümüzden geçeni hakkımızda hayırlı etsin 🤲🏻