Defnenaz Adetime 2-3 gün var. Geçen ayın 19′unda 1 hafta erken olmuştum. Bugün ayın 16’sı. 2 gündür inanılmaz adet sancım vardı. Ha oldum ha olacagım dedim. Bugün gittim alışveriş yaptım geldim. Az önce annemle telde konuşurken bugün eczacıdan 5 tl ye aldığım dandik bir tesi yapim dedim. Çok şaşırdım. Adet bekliyorum ve göğüs hassasiyeti sıfır. Sadece dün inanılmaz başım döndü. Uyuyakalmışım. Uyandığımda yürüyemedim. Umarım bu sefer sağlıklıdır ve bu tutar da. Sorum şu. Siz görebiliyor musunuz? Bu teste güvenmeli miyim. Çünkü az önce yaptım. Yani akşam saat 21.00 e doğru.
Serapem Defnenaz hadi iyisin hayırlı olsun canım Allah sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah 😇😇😇
elifcicek_07 Zehra2938 şöyle bariz diyorsunuz yaa anlayamıyorum sizi gerçekten. Benim kıpkırmızıydı iki çizgi de bu barizse benim ki neydi. Hamilelik yok bence
ShabnamNasirova Defnenaz hamilelik olada bilir canim 2 gun bekle yeniden yap belkide yeni hamilesin o yuzden boyle oldu yeniden yap inshAllah hamilesindir🙏🏻
Serpilbb Defnenaz tebrikler bende aynı testle öğrenmiştim sizin gibi hemen çıkmıştı 😊 o ağrı yerleşme ağrısı benimde o şekilde olmuştu ondan şüphelenip test yaptım 😄
Bfduam Serpilbb biri daha bu testle sormuştu, o siz miydiniz:) Markası ne bunun dandik mandik ama doğru gösteriyor şekil a: siz:)
rosatue Defnenaz şekerinize baktırdınız mı acaba? Yakın bir arkadaşım da o durumdaydı. Meğer şekeri varmış. Basit bir şeker ilacıyla durumu kontrol altına alıp bebeğini kucağına aldı. Hem de henüz 23 yaşındaydı şeker problemi olduğunu bilmiyordu bile. Birçok sebebi olabilir tabi ki ama yine de söylemek istedim
Bfduam Defnenaz evet hayırlı olsun var:) bu test dandik ama aynısını daha once burda soran arkadaş hamile idi. Markası ne bunun? Adet sancısı derken, hani kırmızılar gelmek üzereyken sökülme ağrısı olur ya öyle miydi?
Serpilbb Bfduam yok canım ben sormadım hiç. Dandik olduğunu sanmıyorum sadece bozuk çıkma olasılığı yüksek oluyor. Ucuz sonuçta 😄
Defnenaz sumeyraballl hayır canım 4 doğal gebelik ve düşük 1 tüp bebek gebeliği ve düşük toplamda 5 düşük var. 3 ay evel tüp düşüğüm oldu. Bu 2-3 gün sonra 3. Adetim olacaktı düşükten sonra ama çift çizgi çıktı. Çok çok başım dönüyor. Hiçbi gebeliğimde adet sancısı ve baş dönmesi halsizlik yaşamamıştım. Pskolojik desem değil çünkü öğrenmeden evelki belirtiler. Yani 2-3 günlük belirtiler ve hala devam ediyor. Dua edelim lütfen 🙏 bu sefer hayırlıysa acısını görmeyeceğim bir evlatsa tutsun 🙏
ilkgozagrimhavinim Defnenaz gözün aydın canım çok bariz. Yarın sabah ilk idrarla denersen çok daha koyu görüceksin😇
Ayguns Defnenaz bu kez kucağınıza alırsınız inşallah iyi şeyler düşünün iyi olacak hiç ummadığınız bi zamanda tutunmuş size 😇