Canim valla ben oğlumda 35 haftalık doğum yaptım çok cokk nadir hissediyordum sancı olduğunu bende normal dedim ama Allah’tan sabahına randevum vardı kontorle gidecektim nst girdim sancım 60 da 1 santim açılma vardı bebek ters başı yukarda direk sezerayna aldılar dikkat et bence bı nst ye gir gorun derim