Merhabalar 13.haftada doktorum rahim ağzımın 3,5 olduğunu söylemişti takip edilmesini istemişti 17.haftaya kadar pruloton vurunmustum daha sonra pruloton bıraktım 3.5 cıktı tekrardan. Geçen hafta baska doktor 2,5 dusmus acıl dikiş diye bask hastanye sevk etmişti. Orda 3.5 4 arası denmıstı progestrom fitil kullanıyordum bir doktor devam et dedi diğerleri zararı yok faydasıda yok dedi ve 3 hafta sonra ankaraya gitcem kendi doktoruma ama korkuyorum progestronun bır zararı olur mu kendi doktoruma gidene kadar kullansam.