betlkrkmaz Bugün sabah hastaneye gittim doktorum bebek gayet iyi dedi sonra arabayla 200 km yol gittim 4 saattir karnımın üst kısmında hafif ağrı var bebeğe bir sıkıntısı mı oldu acaba korkuyorum cevap yazar mısınız ?