Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle 19+2 olduk🥰 7 temmuzda detaylı ultrasona girmem gerekiyor ancak doktorumun olduğu hastane de "medipol mega hastanesi"nde 1.000₺ olduğunu öğrendik ve daha uyguna İstanbul avrupa yakasında detaylı ultrasona gidip memnun olan arkadaşlardan önerilerini bekliyorum 🙏🏻 Şimdiden çok teşekkür ederim 🤍