Son adet günüme göre hesaplandığında 10. Haftadayım doktorun ölçümüne göre 8buçuk haftadayım. Bugün önce kahvemsi sonra pembeye dönem akıntım oldu. Peçeteye geliyordu, sonra tuvalette de bir iki damla akımaya başladı. Peçete koyuyorum, bir sonraki tuvalete gittiğimde peçetede de pembe akıntı oluyor. Hastaneye gittim kanama takibinde kanamam olmadığı için bir şey yapamadılar. Başına gelen var mı😔 normal mi?