Mrb canlar ben doğum için 1.5 ay önce kaynanamgile geldim ve 10 gün önce de sezeryan oldum 10 gün sonra da eşimin yıllık izni bitiyo ben onunla birlikte evime dönmek istiyorum eşimse yol uzun diye (12saat) 40 ımın çıkmasını beklememi istiyo bende bunaldım artık sizce sezeryandan 20 gün sonra 12 saatlik yola cıkılabilir mi