01rebirth Geçen hafta çarşamba beta değerim 127 bugün tekrar yaptım hastane de 1801 çıktı sizce keseyi görmek için ne zaman hastaneye gitmeliyim?
metehaninannesiii 01rebirth 5.haftanızda giderseniz daha iyi olur hem kese hemde kalp atisini duyabilirsiniz
ilkgozagrimhavinim 01rebirth değerin 3000 olduğunda gidebilirsin. 2 günde bir 2 katına çıkıyor değer. Bence önümüzdeki hafta pazartesi falan gözükür
01rebirth metehaninannesiii son adet tarihime göre oldum 5+3 ama geç tutmuş dedi doktor o yüzden hesaplıyamıyorum