Ecrinnur123 Kızlar yarın sabah doğum için yatışım olucak dualarınızı bekliyorum 🙏o an da bütün anneler duamda olucak ❤️ sağ salim kavuşalım hepimiz. Sezeryan olucam tecrübeli annelerden de tavsiye beklerim
serpilfethullah Ecrinnur123 Allah agrisiz sancisiz doğum yaptirmayi nasip etsin inşallah bebegine sağ salim kavusursun
tugbade Ecrinnur123 sağlıkla alın bebeğinizi inşallah ağrısız sancısız sorunsuz rabbim yardımcınız olsun 🙏🏼🙏🏼
271011g Ecrinnur123 Bende 2 güm önce sezeryanla oğlumu kucağıma aldım çok şükür hiç korkmayın kendinizi rahat bırakın herşey oluyo çıktıktan sonra bol bol su ve sıvı şeyler tüketin ve yürümeye başlayınca asla devamlı yatmayın çok çabuk iyileşecek siniz eminim ❤️ Allah yardımcınız olsun sağlıklı şekilde kucağınıza alın inşallah
Mervedenizdemir Ecrinnur123 🙏🏻❤️Rabbim bir avazda evladınıza kavuşmayı nasip etsin , Benimde son hafta 🥲