Mamy987 Hanımlar börek dükkanı açmak istiyorum hani şu belli börekçiler varya onların bi şubesini sizce iyi olurmu yani siz tercih edermisiniz öyle yerlerden börek almayı
dlnyny Mamy987 yaaa böyle kadın girişimci görünce çok mutlu oluyorum🌸 tercih edeni çok tabi nereye açtığınız önemli bence. Bizim cadde üzerinde var güzel iş yapıyor.
zehranurr Mamy987 açtığınız yere bağlı olarak tutulur. Mesela ben Ankara’da yaşıyorum burada bi avm var sıfır yani dükkanın içinde bir kişi bile görmedim. Gelen giden kimse yok. İşlek bir yer tercih ederseniz güzel olur
MineLule Mamy987 Tercih ederim çok güzel. Şube açtığınızda böreği onlar mı yolluyor siz mi hazırlıyorsunuz, çok güzel bir iş fikriymiş 👏👏👏
glnzem Mamy987 eşim Sarıyer börekçisinde çalışıyor patronu kadın 😊 50 küsür yaşında iki oğlunu da almış yanına 2 tane şube açmış bence gayet güzel bi fikir neden olmasın ki getirisi de çok iyi
Birpapatya4 Kız canım çekti 😅 valla çok severim keşke yakınımda olsa ah çıkmazdım hiç özellikle Bülent 😅😅
mavi_kus Açtığınız bölgeye bağlı bence güzel bi yerdeyse ve şubeleşmiş bilinen bi börekçiyse tutar inşallah 🎈🌿
Heather Mamy987 olur tabiki neden olmasın, ben çok börekçi değilim ama abim her hafta alır 1 kilo börek mesela.