Misrax momsboys 38+2 dört gözle bekliyorum dogsun diye sancılarımda var karnımda cok sık sertleşiyor 2 haftadır 100 uzeri bst sancıda cıkıyor ama tık yok dogum başlamıyor
momsboys Misrax benim nstde en fazla 40 çıktı oda sadece 1 kez🤨 senin 100 çıktıgı halde gelmiyorsa eyvah bana
Berivan_bayar65 Misrax benimde öyle ya korkuyorum 7 gün kaldı ama cıkacagı yok sanki kızlar erken geliyor diyor ama hayırlısı olsun
Prensannesii38 Meralrabiamhmt yaaa bir gun varis aramızda nasıl gidiyor 😅 benim 1 yasında oglum var bıde suan hasta oldu yeni bebıste hapsuruyo burnu akıp cok sıkıntılı gecıo 🤦♀️
Sedagmlksz momsboys valla ben bile kendi gözümün içine bakıyom doğurim çok uzamasın diye😂 ama annem de beni 40larda doğurmuş şu ana kadar annemle aynı şeyleri yaşadım heralde sonum 40 ı görmek😂😂
Kardelen27bh momsboys aynı ben canım artık arayanları açmıyorum 40 haftalık olduk tık yok kız erken dogar diyorlar ama yok 🙈😘
Yaseminkd momsboys 39+2 deyiz, 3750 ağırlığı vardı beklemedeyim hiç gelesi yok gibi görünüyor , fazla hareketli ☺️☺️
Basak26 Yaseminkd hareketleri ile doğumun yaklaşmasını alakası var mı bilmiyorum da yazınız dikkatimi çekti 🤗
Diillara Kardelen27bh aynen öyle bizimde 40+2 oldu ama ne gelen var ne giden sözde kız erken doğar diyorlar 😂😂
Fadmkm 38+5 bekliyoruz doğmuyor sancı da yok doğuracak gibi bir his de ne yapmam lazım bilmiyorum artık doğsun istiyorum