my_little_miracle Svural bende bugün öğrendim az bı mıktar enfeksiyon var dedı farklı bir doktor ne olacak bılmıyorum kan tahlılınde çıktı
Byzayk0 Svural benim hamileliğimin son ayında çıktı değerim 18 di doktorum bi sorun olmaz dedi ve bebeğim doğdunda bebeğime de geçmişti benden ve bir hafta küvözde kaldı ilaç kullanmadım doktoruna danış ve ilaç kullan bence
Humanur_melegim55 Benim oldu evde suyum geldi sanıp hastaneye gittim ve 20 gün yatıp dogum yapıp çıktım kanıma kadar geçmişti enfeksiyon sende ihmal etme bu yüzden kızım kilo alamamıştı