Melos580 ben bu işin tamamen psikolojik olduğuna inanıyorum nicelerine şahidim yumurtalık rezervin yok, polikistiksin, yumurtlama kaliten düşük vs 50 tane yorum yapıyorlar ama aynı kadınlar ilk aydan hamile kalabiliyor. Tamamen gündeminizden bunu atmanızı ve yıpratıcı tedavilere girmememinizi öneririm 🌸