Birkiz benim normal doğumdu canım kendi kendime dedim bi kaç saat süren sancılar sadece ne olacak bundan 9 ay hamileliğe dayanıyoruz da 1 günlük o strese mi dayanamıcaz o kadar sancıdır doğumdur hemen unutulan bi şey zaten dedim öyle avuttum kendimi valla 😂 sende kötü şeylerdense iyi şeyleri düşün canım stres anca bize zarar valla yazık uykusuz kaldığımıza