Kızlar merhaba 10+3 haftalık hamileyim bu zamana kadar en fazla 2 hafta bulantı kusma yaşamışımdır. En son 1 ay önce gittim hastaneye kalp atışını duymuştuk. Pazartesi randevum var. Şuan halsizlik dışında belirtim yok. Bu durumu yaşayan var mı? Sizce yolunda mıdır herşey yoksa kuruntu mu yapıyorum 🥺 İlk gebeliğim 🙏🏻