Rmys9691 ben 6 haftalıkken gece yarısı sol tarafta sancıyla uyandım ve acil gidince idrarda kan olduğunu onunda kadın doğumla alakası olmayıp üroloji ye yönlendirdiler. Kanalda taş varmış. 1 hafta hastane de yattım ve ikinci gününde düşürdüm. Daha sonra tekrar ultrasyondan bakınca sol böbrek de o zman 19 milim taş olduğunu soylediler. Hastanede iken ateşim dusmuyordu. Enfeksiyon vücuda yayılmış taştan dolayı bırakmadılar normalde ama biz çıkmak istedik cunku 2 buçuk yaşında kızım var durmuyordu. 1 hafta da desefin iğne verdiler iki doz şeklinde vurdurdum. 1 ay sonra gittiğimde kontrole bakteri olduğunu söylediler hala ve 1 ayda antibiyotik kullandım. Bu aralar yine bobregim ağrıyor bol su içmeye çalışıyorm ama Bebek büyüdükçe baskı yapıyor büyük ihtimal. Usutmemeye çalışıyorm iş vs yapmiyorm kendimi yormamaya çalışıyorm.