SevdaTacoluBakr Merhaba arkadaşlar kardeşim 36 haftalik erkek bebek e hamile 2 ayrı dr a gittik buyuk kafalı dedi bu sorunmu dedik Hayır dedi iri bebek olcek sezeryan la alınır dedi..biz bu büyük kafa olayina çok takildik böyle bi sey yaşayan oldumu
Hatice44 SevdaTacoluBakr benim yengeminde 2 oğluna büyük kafası demişti hakikaten büyük😅 Ama bizim dede tarafıda öyle ırzi olabilir yani
Birglbiray SevdaTacoluBakr ben banada kafası büyük dedi doktorum babasınında kafası büyük olduğu için sıkıntı yok çok takılma yani genetik olma ihtimali çok yüksek. Bu saydıkları dışında farklı anomi arıyorlar herhangi birşey demediyse üzülme
SevdaTacoluBakr 37 hafta 3 600 doğana kadar 4 olur zaten iri bebek dedi sorun yokmus fakat biz endişelendik acaba erkek olduğu için kemikli iri olurmuki
Minedag SevdaTacoluBakr canım bizimde öyle çıkıyordu kafası iri demişti doktor ama 5 gün önce Doğum yaptım gayet küçük hafta herkes yüzü kafası ne kadar küçük diyo çok denilen gibi olmuyo yani korkma
B8use SevdaTacoluBakr bizimkide 36 haftayken 3250 idi bas ölçümü farkli demekki bana basi ile ilgili birsey demedi ondan sordum size kac kg diye insallah sıkıntı yoktur canim rahat tut icini
mhm Benimde iri bebek bide ilk olduğu için suni sancı ile denenecek olmazsa Sezeryana alınacak yarın hemde yatisimiz günümüz 40+8 olmasi lazım
OktayEsenglBa SevdaTacoluBakr bana devlette kafasi iki hafta önden gidiyor dediler Bugun özel doktora gittim oyke bisey yok dediler bende şaşkınım
BengulYldrm SevdaTacoluBakr benimde 2 hafta önde kafası dediler ama biz milimetrik ölçüyoruz doğduğunda belli bile olmayacak dediler içinizi ferah tutun baba tarafından gelir bu ırsi dedi☺️