Kizlar bugün 15 gun oldu sezeryan la dogum yapali sag karin kismimda iç dikislerimin agrisi yan taraflarima vuruyor cok Böyle elleyince icten bir sertlik var düğüm gibi aynı baya agriyo banyo yapınca biraz gevşiyor sadece Böyle agrisi olan varmi Varsa ne zmaan gecicek artik bu agrilar doktor parol verdi ama oda geçirip tekrar agriyi başlatiyor