Gece ve sabah erken saatler de çok şiddetli elim ve kolum uyuşuyor. Ilerleyen saatler de geciyodu ama artık gün boyu gitmiyor uyusukluk hissi
2 sene önce bileğim kesilmişti ameliyat olmam gerekti olmadim onunla alaklimi yoksa hamilelikte normal mi başına gelen var mı? Sabah patates soyamayacak kadar kötüydü .. yine olursa hastaneye gideceğim 🤷♀️