Arkadaşlar merhabalar 32 haftalık olduk biz 2 gündür sol kasıgımda batma ve ağrı var dün biraz ayakta fazla kaldım bugün öyle çok yorulmama rağmen yine aynı ağrı batma var sizde bu durumu yaşayan var mı nasıl geçiyor bı haftalarda olan bi durum mu hiç olmamıştı ben de bu zamana kadar yardımcı olursanız sevinirim hepinize hayırlı doğumlar dilerim♥️