Happyasya Merhaba kızlar, bugün kontrolüm vardı şeker problemim çıktığını öğrendim. Ve bebeğin başı hala aşağı inmemiş ama endişe edilecek bişi yok falan dedi. Bu haftalarda da mı aşağıda olması gerekiyor çok şaşkınım
[silindi] Happyasya Merhaba bende 27+0 ama doktorum küçük olduğu için pozisyon önemli değil şuan çok oynar yer değiştirir dedi endişe etmeyin daha erken 😊
Omerhatice Happyasya simdi aşağıda olursa erken doğum riski olur zaten 32 den sonra dönmesi 35 ve sonrasında kanala girmesi beklenir normal zamanda 😊
Sedasmsk Happyasya merhaba bende 28+5 haftaligim bebeğim şimdiden bas aşağı pozisyonuna geçmiş bile ama doktor korkulcak bisey yok dedi sadece bi yere uzanmaya çalışma ve ağır kaldırma dedi bence bebekten bebeğe değişiyor o
Drymomm Happyasya o anki durumu öyledir saatlik pozisyon değişiyorlar bende 28+1 de gittim başı aşşağısaydı ama 2gündür ayaklar aşşağıda tekmelerden anlıyom
Happyasya [silindi] tahmini doğum tarihinizi söyledi mi bana onu da söylemedi doktor gerçi çok doktor değiştirdim ama
Happyasya Omerhatice bende böyle bi açıklama yapıp ardından önemli de değil demesine şaşırdım bazen doktorlar gereksiz yorumlar mı yapıyor ne 😬
Happyasya [silindi] bana da ilk zamanlar gittiğim doktor ağustos sonu demişti ama burdaki takvimde 8 eylül diyor. Umarım kırkı bulmaz benimki de 38 felan ideal ☺️☺️
[silindi] Happyasya Bende öyle düşünüyorum bakalım inşAllah herşey normal ve sağlıklı olursa doktorum ile erken planlı normal doğum yaparız diye konuştuk 😊😊
Ebru0629 Drymomm ayy benimde ayakalri aşağıda nasıl vuruyor bazen can acıtıyor 28+6gunluk hamileyim .
Drymomm Ebru0629 valla bazen iki büklüm oluyorum okadar can yakıyo haklısın şuan bende 28+6 aynıyız 🤗
Ebru0629 Drymomm aynıyız evet ☺️ ahh o iki büklüm etmeler artık biran önce doğum zamanım gelse diyorum sağlıkla kucağımıza alalimda sağ salim bunlar tatliş agrilarimiz olsun🤲☺️
Hafizeplt Happyasya benimde 28 hafta oldu bugün bende kontroldeydim ama dönüyo bebiş hareketli baya dedi başının inmesi mi gerekiyordu erken değil mi iyi dedi doktorum ama 😅
Drymomm Ebru0629 inşaallah vakitlice gelsinler benim sezeryan zaten -Ağustos 20den sonra olur sanırım
Drymomm Ebru0629 unutuluyı her acı yeterki kucagımıza sağlıklı bi şekilde alalım Benim bu ikinci sezeryan olcak ilkinden çok memnundum inş ikncide iyi olur
Ebru0629 Drymomm amin inşallah hepimizin güzel geçsin inşallah benimde sezeryanla olacak hatta bu dördüncü 😃 riskli ama bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲