Arkadaşlarım selamlar
17 kilo yeğenim var ayağına kapı çarptı ve yürüyemedi mecburen kucaklayıp götürmek zorunda kaldım .Anneme anlattım çok kızdı beni moral olarak yerle bir etti .
şimdi içim içimi yiyor bir şey olmuşmudur diye eşim de uzakta gelmesini bekliyorum gelir gelmez doktora gideceğim ama korkuyorum ya bir şey olmuş mudur:()