Peony tabi kanda çıkınca teste gerek yok . Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ve düşükten sonra 15 gün içinde gebe kaldım kanda 36 çıktı emin olamadım belki düşük sonrasi hala hormonsal birseydir diye ama senin gibi sevinmek istemiyordum ama umut ışte erken gebelik testi aldim orda çıkınca daha emin oldum . Şuan 7+3teyim rabbim inşallah sanada nasip eder