Meliskam Merhaba arkadaslar 17+1 hamileyim sabahdan karnim hep sert…kabz oluyorum ondan ola bilirmi ? Veya baska korkulacak bi durummu?
ZumrutHanim Meliskam benim en basindan beri böyle burdaki karin sertlesmesi basligini okudum gazdan kabizliktan diolar ama benimkisi gogus alti hizasindan gobek deliğine kdr olan yer gobus deil
Meliskam 2-prensesannesiii hayir canim haraketlerini hala hiss etmiyorum ilk gebelikte gec hiss ediliyor…bugun sabahdan beri boyle agdi falan yok sadece sert