Doğumunu bekleyen güzel hamileler,
Hayırlısıyla sağlıkla doğum yaptım,
En son randevumda Nst de ağrımın çıkması sonucu (benim hiçbişey hissetmemem) doktor açılmama baktı 3 cm olmuş, suyumunda biraz azaldığını söylemişti öncesinde daha fazla beklemeyelim yarın yatış veriyorum biraz da biz sancılarla destekleriz dedi
sabah 6 da kahvaltını yapıp gelebilirsin dedi,
6 da hastaneye gittim gerekli testler yapıldı
7 de suni sancı takıldı 4 dak. Bir damla verildi, sık sık Nst+Açılma var mı takibi yapıldı, ilk açılma kontrolüm 3 cm,
Meryem Ana otunu ılık suya koyduk, sonrasında
İkinci açılma kontrolüm 6 cm
Üçüncü açılma kontrolüm 8 cm
Sonrasında doğum odasına gittim
saat 10 buçuğa kadar sancılar bana normal geldi hafifti, 10 buçuktan sonra sıklaşmaya başladı
Oda da plates topu, sıcak duş, ebe desteği👍🏻👍🏻👍🏻
11:50 de 3 kilo minik yavrucum doğmuş oldu,
Kaliteli bir Doktor,
Mükemmel bir Ebe, Ülkü Ebe muhteşem biri İst. Pendik medipol de doğumunuz olursa inşallah Ülkü ebeye denk gelirsiniz
Hastanenin doğum bölümündeki bütün çalışanları ilgili güzel
Tavsiye;
*Ikınma tekniklerini çok iyi bilin ve beyninize programlayın
*normal Doğumda doğru Ikınma çok önemli
*bebeğiniz sarılık olmaması için doktor önerisi ile mutlaka mama takviyesi verilmeli
- Lansinoh göğüs ucu kremi alın
- ğöğüs kalkanı plastik lansinoh ve wee almıştım onlar yeterli geldi yumuşak tutuyor
Sorularınıza göre aklıma gelenleri yazarım