MelekkkkKY maşallah size de,normal aslında aldığınız kilo dert etmeyin.ikinşzin de sağlığı yerinde olsun yeter ki :) benim bütün günüm ayakta geçiyor dışarda koluşturuyorum,onun etkisiyle almadım. Evds olsam bu iştahla yuvarlanarak giderdim her yere :)))