Elcnbykckr esin evdeyse acile gidip kanamam var de ve usg ile karindan baktir. KARINDAN. alttan degil
bana doktorumun soyledigi tek sey KIRMIZIDAN KORK oldu cunku kahveyi camuru dertleniyodum bitmiyo diye
endise ettirmek istemem inş iyidir. ama senin yerinde olsam imkan varsa giderdim kadindogum nobetcisi olan biyere