28 Mayıs’ta adet olmam gerekiyordu olmadım hatta o günlerde ovulasyon testi yaptim pozitifti gebelik var sandım iki gün pozitif olunca 3. gün siliklesti yumurtalama oldu sanırım ama o zamanlar yumurtlama olduğunu dusunmedim hiç ve ilişki olmuştu gecikmeden 4-5 gün sonra test yaptım negatif 11 gün sonra kan testi yaptım yine negatif 14. gün yine kan verdim yine negatif şuan tam 19 gündür adet olmadım 6 gündür kahverengi lekeler geliyor ne leke bitiyor ne adetim geliyor ne testler pozitif çıldırmak üzereyim artık ilk defa boyle bişey başıma geliyor böyle olup sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı? 🤦😕