Comologgo Hanımlar alaturka WC ye gidince rahatsız hisseden bir ben miyim acaba 🤭 ya sanki bebek içerde sıkışıyor zarar görüyor gibi hissediyorum. Var mı bilginiz veya siz neler yapıyorsunuz ne düşünüyorsunuz bu konuda,🤭
Eylulunannesi-2 Comologgo evimde alaturka tuvalet yok ikiside alafranga… Ve bitek bu dönemde cok memmun oldm buna. Heledr bu kadar sık gdyor ken
midekoruyucu Comologgo ben geçenlerde sağlık ocağında idrar tahlili için mecbur kullandım 😬 oturmak desen tam beceremedim kalkmak desen bacaklarım titredi kalkamadım 😢 çok zorlandım
Birmelekannesi_38 Comologgo inanırmisiniz aynı soru 1 haftadır kafamda ama bı turlu konuyu acamamistim bende çok merak ediyorum özellikle karnın büyüdüğünde ne olacak merak ediyorum😅
ZumrutHanim ben klozete aliskin degilim su sicriyor buyuk abdestte ve rahat yikanamiyorum hep alaturka kullanirdim evimde de klozet yoktu bilerek secmedim oyle denk geldi. zaruretten kayinvalidedeyim kanama olunca hastaya gebeye şart ama ben hijyen acisindan yer wc seviyorum keske saglikli olsam da evime gitsem kullansam
Buyuyoruzannecim1 Comologgo ayy bunu bende dusunuyordum tek degilmisim demekki oturdugumda bebek sıkışmış gibi canımı yakiyordu