Bu ay adetimin 5. Günü klomen başladım doktorum ilaç bitiminden 3 gün sonra gel dedi sağda 2 solda 1 adet yumurta oluşmuş çok iyi dedi çatlatma iğnesi verdi bu akşam vurulacağım yarından itibaren günaşırı ilişki olacak çok heyecanlıyım var mı aynı süreci benle paylaşan beraber bekleyelim yada bu süreçlerden geçen birileri varsa Umut olabilir mi ?? Hakkınızı şimdiden helal edin kızlar ❤️