Kızlar biz tayinciyiz yani 7 yıl falan kalabiliyoruz gittiğimiz yerde burda 5.yılımız kasımda doğm yapcam bebek odası gereklimydi boş oda var dolap perde halısın ı aldm bide anne yanı beşik dolabı odasında olck dökntü ortada kalmasın diye sizce doğrumu yapmşım