yavrukom Kızlar 34 e gircez çok sert hareket ettiğinde kırt diye kemik sesi geliyo resmen böyle bişey yaşayan varmı☺️☺️
Mervehtp81 yavrukom kemiklerinizden geliyor olabilir bebekten ses gelmesi imkansız çünkü suyun içinde bebisimiz suyun içinde hava boşluğu olmadığı için ses çıkması mümkün değil
Minigimm0611 yavrukom resmen öyle bişey yaşayan ben😂 bende ilk duyduğumda korktum ama burada okudum eklem sesiymiş çok şaşırmıştım ama 1gece duydum daha da duymadım bizde 34.teyiz
esratalha ahaha bende de var o ses tırnak makasıyla tırnak keserken çıkan ses gibi çıt çıt geliyo nedendir acaba ya ☺️
Minigimm0611 yavrukom Bebeklerinkiymiş bizimki değilmiş yani doktorları öyle demiş bende dün doktordaydım hiç aklıma gelmedi sormak 😀
Cansunare yavrukom evet bende 33+6dayım çatır çatır sesler geliyor birde o parmakları nasıl batıyor 😂
Soe yavrukom benden de geliyo ürperiyorum valla. Doktoruma sordum gebelerimiz duyuyo ama o ses nerden geliyo ben de bilmiyorum dedi 🤣