tugbaoztrk Arkadaşlar hamileliğimde bağsur oldum. Doğumuma 35 gün var. Acaba doktora gitsem ilaç yazıyormu bağsurla ilgili bide hangi polikliniğe gitmem lazım.
Glbnpk tugbaoztrk ağrı acı yoksa sadece meme gibi şişlik varsa hiçbir şey yapma dedi bana doktorum. Doğumdan sonra genelde düzeliyor dedi.
Dilekcnkn tugbaoztrk yani doğumunuza az kalmış bilemiyorum belki krem falan yazabilir ama tabi yinede gidip göründükten sonra anlarsınız umarım rahat bir doğum olur ☺️
tugbaoztrk Glbnpk Ağrı arada oluyor ve kaşıntı var en iyisi gidip goruneyim. Ne kötü birşeymis insallah doğumdan sonra düzelir