Anneolmayolunda- Kızlar 21. Haftadayım özele gidiyordum doktorumuz yarı yolda bıraktı bizi doktor arayışındayım özel mi devlet mi karar veremiyorum devlette önerdiğiniz ilgili işini iyi yapan doktor varsa tavsiye rica ediyorum
RanaNar42 Anneolmayolunda- 32 haftalığım bu zamana kadar özele gidiyordum ama doğumu devlette yapmayı düşünüyorum o yüzden kontrole şehir hastanesine gittim Mete bey gerçekten çok memnun kaldım keşke doğumuma girse diyorum şimdi
Anneolmayolunda- RanaNar42 Yaa bende bi gideyim olmazsa muayene için ne kadar güzel yeni bir hastane temiz birde
RanaNar42 Anneolmayolunda- yani biraz kalabalık oluyor randevuları sıkıntı ama doktor gerçekten çok güzel ilgileniyor ben çok memnun kaldım doğumu felan nasıl olur odalar nasıl bilmiyorum ama biraz tedirginim
Anneolmayolunda- RanaNar42 inşallah güzel olur tabi devlet olunca olacak o kadar ister istemez özel de bile kalabalık oluyor ki devlette nasıl olmasın
Eddaonlime Şehir hastanesinde Melike hanıma gittim 2 hafta önce ilgileniyor kendisi ama kapısında çok bekliyorsunuz giren çıkan belli değil gibi bişey doğumu da orada düşünüyorum iyi-kötü artık kısmet diyeceğim 😅
Anneolmayolunda- Eddaonlime inşallah güzel geçer doğumda iyi ilgilensin de varsın biraz bekleyelim onuda arastiracagim randevu alıp mi gittiniz nasıl yaptınız
Eddaonlime Anneolmayolunda- devlet hastanelerinde normal doğumu ebeler yaptırıyormuş sezeryan olursa da o gün nöbetçi doktor kimse o ilgileniyormuş buradan okuduğum kadarı ile. Randevu almıştım evet mhrs den
Anneolmayolunda- Eddaonlime anladım hayırlısı yaa iste devlette tek sıkıntı bu doğumunu kimin yaptıracağıni bilememek iy yada kötü şans olması bu korkutuyor beni
Eddaonlime 1aleyna2 hastaneye sabah erken gitme imkanınız var ise oradan da alınıyormuş sanırım sistemden sürekli talep oluşturup alabilmiştim
1aleyna2 Eddaonlime talep oluşturdum ama hiç bildirim gelmedi bu gidişle alamayacağım sanırım randevu